Blink Mints Liquorice

Blink Mints Liquorice
Jeg var på Barcraft i Oslo i går og så på StarCraft II: Heart of the Swarm launch sammen med alle de andre nerdene. Det er omtrent som å se på fotballkamp bare at alle er siviliserte, det er ingen rølping - men masse god stemning. Ah, the nerd life er så ypperlig!

I dag anmelder jeg en slags "mint" av den flashy sorten. Sett den i flere butikker rundtom, ikke at det er noe å lete etter forøvrig. Bare la den ligge og dø.


Hvordan den ser ut:
Svart metallboks, ganske liten, med et slags camo-mønster og en snasen liten diamant i det ene hjørnet. Pastillene er ovale og runde, grå og litt flekkete i fargen.

Hvordan man skal spise dem:
Det ville ikke jeg gjort. Nå har jeg dog gjort det, og jeg trenger ikke å gjøre det igjen. Så spar deg for denne.


Smaksnotater:
Det lukter skarpt av... fabrikk? med det samme pakken åpnes. Det lukter plast og litt industrielt - en slags støvete, kjemisk duft. Lukter også lett lakris. Pastillene er litt ru mot tungen, salte, smaker søtt og har en sur bismak av lakris, merkelig. Smaker også litt brent, men fortsatt fryktelig søtt. Lakrissmaken er nøtteaktig,som en veldig søt lakrismarsipan med plast i. Dette var lite vellykket. Jeg har ikke noe mer å si. Nei takk.

Karakter:
1/10

2 kommentarer:

Hei og hopp!