Thornton's Liquorice Special Toffee


Hei sveis lakrisaspiranter! Håper alle har en behagelig dag og får i seg all lakrisen som sjelen trenger!
Denne lakrisen er vanskelig å få tak i i Norge dessverre, bedre hell i fortrinnsvis England og Sverige :c

Hvordan den ser ut:
En sandfarget pose med mørkeblå tekstboks og bilde av svarte lakriskarameller. Bitene i seg selv er helt tilfeldige i fasong og størrelse, og kan være både veldig store og ganske små.

Hvordan man skal spise den:
Gjerne ta en bit og dra lakrisen mellom fingrene og tennene som en laaaang seeeig tråd og nyt mens smaksløkene sprudler og du kan lukke øynene og bare oppleve herligheten. HerrRRrligheten!


Smaksnotater:
Disse har bare den perfekte karamellkonsistensen. Seig og glatt og myk og hard i akkurat nøyaktig ultimat kombinasjon. Har en nydelig og anisrik lakrissmak. I mangel på fortykningsmiddel og stabilisator klistrer disse seg svært sammen i posen. Mine ble ved et uhell liggende i solen i tillegg, og var smeltet sammen til en stor (men fantastisk) klump. Disse karamellene har en forlystende smørsmak og lakrisen er ikke en gang en anelse bitter. Som det karamelltrynet jeg er - er dette en av mine aller kjæreste lakrisfavoritter. Så saftig og med en perfekt balanse mellom salt og søt, lakriskaramellen over alle lakriskarameller. Ja, tenk selv i konkurranse med sinnssykt fantastiske Salmiakkola! Får selv min elskede NOX til å falme. Ingen over - ingen ved siden, jeg bøyer meg i støvet og sikler for Thornton's Liquorice Special Toffee. Det blir rett og slett bare ikke bedre.

Karakter:
10/10!

2 kommentarer:

  1. Jeg kjøpte denne på en julemesse i Rindal nylig. Forhandleren befinner seg et sted i Sør-Trøndelag, jeg skal se om jeg finner kvitteringen.
    Og jeg kan bekrefte det tier-terningkastet Onkel Tora ga over, en fantastisk karamell!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Berit! Herlig karamellakris altså! Helt enig! :D

      Slett

Hei og hopp!