Salty Sailor

Salty Sailor
Etter fadesen med Black & White fra Haribo (anmeldelse kommer) , er det meg en glede å få lov til å anmelde noe som Haribo har gjort som er så riktig. Nemlig denne posen med Salty Sailor!

Ånai! Måken tar en sjøstjerne :(:(:( Nai! Kom tilbake! Jeg skulle spise den :(
Ikke bare er det gøy å være en Salty Sailor, men det er også bokstavrim, og koselig nautisk tema! Yay! Hva skal til egentlig, for å gjøre meg ivrig? Ingenting, sier du? Det er nok sant! WHEEEE SALTY SAILOR!!!


Hvordan de ser ut:
En seilbåt, en sjøstjerne, en delfin og et fyrtårn alle formet som lakris. Kommer i en blå pose det står "Salty Sailor" på. Disse får du kjøpt i Sverige!

Knn... nnnchhchc--- HAHAHA Haha, ok, nei, det er for dumt Tora. Ærlig talt.
Hvordan man skal spise dem:
CHOMP CHOMP CHOMP

;D
Smaksnotater:
Deilig, frydefullt seig lakris. Smaker melasse og masse lakris. Full av varme bakerst i ganen, med litt syrlighet og hypnotiserende vidunderlig salmiakk som prikker på tungen. Er full av POW - ikke sterk, men rik på smak! Det liker vi. Setter seg i tennene. De lukter egentlig ganske mildt, men også lakris. En fryyd å spise, krever absolutt ingen innsats, bare nytelse. Litt antydende fasong, henholdsvis, på "fyrtårnet" i samlingen- Gjør meg i veldig godt humør. :D haha. Disse er dødsgode, som en kombo av Salt Sild og Tyrkisk Peber! NAM

Jeg ser her at den lett hintende fasongen faktisk har vært med på alle bildene. Det er forhåpentligvis ingen underbevisst, freudisk årsak til dette.
Karakter:
10/10 yeah, baby, yeah! ... Jeg mener - YARR!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!