Chewy Plus


Her er kvartalets desidert mest uspiselige lakris... Jeg har ikke så mye annet å si enn at du skal ligge så langt unna at det svir litt.


Hvordan de ser ut:
Små avlange, myke lakrisstenger pakket i svart papir med rød og hvit aksent helt ytterst - det står "Chewy Plus" og "Drop" på. Det var naturligvis på grunn av dette nederlandske ordet for lakris, at jeg så ivrig tok den med meg. Men det gjorde også skuffelsen enda mer komplett.

Chewy Plus

Hvordan man skal spise dem:
Ideelt skulle man ha tygget dem hjertelig, men siden de smaker grusomt så skal man ikke spise dem i det hele tatt.


Smaksnotater:
Lukter plast. Lukter som en tusj jeg hadde da jeg var liten som luktet så rart/vidunderlig at jeg dekket halve kroppen min med den og fikk et voldsomt utslett. Så lukter den lakris, som Twistlakris, søt, forførende - med innslag av gress og kanskje litt marsipan. Smaken er bare søt, kvalm - innesperret.  Plast. Konsistensen er myk og lett å tygge, men smaken er virkelig bare helt motbydelig. Blæ.


Karakter:
1/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og hopp!